Singura condiție este ca produsul să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat (să aibă ambalajul original și documentele care l-au însoțit – factura fiscală și chitanță, după caz).
În maximum 30 de zile de la data returnării, vă vom înapoia contravaloarea comenzii în contul dumneavoastră.
NU vor fi acceptate la retur:
Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (țigări, trabucuri, băuturi alcoolice ș.a.m.d.);
Produsele accizabile marcate cu timbre, banderole sau orice alt tip de marcaj specific aplicat conform prevederilor legale, a căror marcaje au fost deteriorate.
Dacă se constată că Produsele returnate se încadrează în oricare dintre condițiile menționate mai sus, contravaloarea acestora nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător, acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.
În cazul în care produsul returnat prezintă urme de uzură, purtare, utilizare, zgârieturi, lovituri, șocuri, accesorii ori documentație lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide fie:
a) refuzarea coletului;
b) acceptarea returului și oprirea unei sume din valoarea acestuia, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Cheluielile de returnare vor fi suportate de Cumpărător. Nu se vor înapoia cheltuielile de transport și cele de asigurare a mărfii care se vor deduce din suma de retur. Nu puteți returna un produs care are defecte provocate de dumneavoastră. Noi ne asigurăm că produsele de pe trabucuridelux.ro ajung la dumneavoastră în cele mai bune condiții.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Marfa returnată va fi asigurată în mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala Cumpărătorului.
Dacă v-a fost trimis un alt produs decât cel comandat, îl puteți returna. Vânzătorul va suporta toate cheltuielile cu transportul și vă vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. În cazul în care produsul respectiv nu mai există în stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veți avea posibilitatea să selectați alte produse de pe site-ul nostru in limita sumei achitate deja către noi.
Pentru a putea returna un produs ne puteți scrie pe contact@trabucuridelux.ro sau aveți două opțiuni direct pe site.
Pentru utilizatorii care au cont pe trabucuridelux.ro puteți utiliza opțiunea de retur produse din secțiunea istoric comenzi a contului de client. Acolo va trebui să accesați comanda în cauză și să selectați produsul sau produsele pe care doriți să le returnați.
Nu vor fi acceptate colete returnate pentru care nu s-a respectat procedura descrisă mai sus. Trimiteți coletul cu produsul și factura din coletul primit doar după ce acceptarea returului și adresa vă vor fi comunicate de către operatorii noștri. Taxele de transport, în acest caz, vor fi suportate de Cumpărător (așa cum este stipulat și mai sus).